Brev:
Hård mave - kosten?
26. februar 2022
Alder:
8 mdr.
Hård mave - kosten?
Hej Helen,
Vores datter har haft hård mave gennem en periode på 2 uger, og i nat var det sandsynligvis også medvirkende til at hun havde om i maven.
Vi har en mistanke om, at det skyldes kosten. Som mellemmåltid plejer vores datter ofte at få boller med smør og ost, men da hun ikke længere gider spise blødt brød, er vi gået over til rugbrødshapsere. Men er det for meget for hendes mave? Eller kan den hårde mave skyldes noget andet?
Bedste hilsner
Mette
Dagens rytme:
07:00: Havregrød m. sveskemos + vand af glas
09:00: Lidt rugbrødshapsere med laksepate, frugt + vand af glas
09:30-11:00: LUR
11:00: Rugbrødshapsere og grøntsager + lidt skemad af mos (for at være sikker på at hun bliver helt mæt) + vand af glas
13:30: Flaske (ca 150 ml)
14-16: LUR
16:00: Lidt rugbrødshapsere, frugt + vand af glas
17:45: Familiens mad (Ofte kartofler, grøntsager og kød) + vand af glas
19:30: Flaske (ca 200 ml)
03:00: Flaske (ca 240 ml)